Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Brazílie den XV. Buďte ráda, že v tomhle letadle funguje aspoň něco

A je konec. Skvělá dovolená v Brazílii skončila a my už máme před sebou posledních pár hodin v této úžasně zajímavé zemi. Teď už jenom doplatit služby, kterých jsme v hotelu využívaly nad rámec rezervovaného servisu, zabalit kufry a hlavně do nich narvat všechny suvenýry, nové boty a módní výstřelky, kterým jsme prostě nedokázaly odolat. Jenom doufáme, že naše zavazadla nepřekročí váhový limit:)

Dopoledne jsme si ještě užívaly bazénu, pak koupel, balení a ve 14 hod transfer na letiště. Odlétaly jsme v 18.25. Bohužel jsme dorazily pozdě k odbavení, takže na nás zbyla místa v předposlední řadě letadla – těsně u toalet. Za námi seděla partička mladých, kteří strávili část dovolené v pralese. Z jejich zážitků jsme se dozvěděly, že se vrací bez svého otce. Ten zůstal v brazilské nemocnici, protože ho v džungli uštknul had. Jedovatý had, ale naštěstí se ho podařilo včas dopravit do nemocnice, kde mu okamžitě aplikovali protijed. Cesty domů zatím není ale schopný. Když jsem se usídlila na svém místě, zjistila jsem, že mi nefungují sluchátka ani nehraje monitor televize v řadě přede mnou. Nejsem závislá na moderní technice, ale ten dlouhý let před námi…uvítala bych rozptýlení. Velice slušně jsem se zeptala letušky Travel Servisu, jestli s tím může něco udělat. Odpověděla mi, že mám být ráda, že funguje alespoň něco. Byla fakt „dobře naladěná a milá“ . Zmlkla jsem a těšila se na „příjemnou“ cestu. Po startu nás na obloze přivítaly dost silné turbulence a v uličce před námi se objevila další komplikace tohoto letu – byla tam ona dáma s milence. Její domácí krize evidentně dosahovala obrovských měřítek, protože ačkoliv ji její milenec neustále uklidňoval poněkud odvážnými doteky, ona dáma stále držela v ruce zapnutý mobilní telefon a psala smsky jako zběsilá. Nenechala toho ani během startu. V letadle strach nemám….jestli letadlo spadne, nic nenadělám a budu to mít rychle za sebou, ale že by k tomu pádu musel někdo napomáhat zapnutým mobilem, který může negativně ovlivňovat řízení opravdu citlivých letecký přístrojů, tak to si vážně nemyslím. Nemyslel si to ani palubní personál, nemysleli si to ani ostatní spolucestující a po všech marných domlouvacích pokusech, si to nemyslel ani druhý pilot, který k dámě přišel z pilotní kabiny. Chvíli jí něco tiše vysvětloval, pak se natáhla jeho ruka a mobilní telefon milé dámy zmizel v jeho dlani a on v kokpitu. Pak už byl let celkem klidný. Letěli jsme v noci, takže se dalo dobře spát. Přestávka na Tenerife proběhla stejně jako při letu do Brazílie – obklopili jsme opět odpadkové koše a kouřili seč naše plíce stačily. Přistání v Praze proběhlo bez problémů v 11.30 našeho středoevropského času. Co závěrem? Dovolená to byla báječná, ale rozhodně jsem netrpěla pocitem bezpečí. Pokud bych jela do Brazílie znovu, tak jedině s mužským doprovodem a určitě na okruh po státu. Být v Brazílii a nevidět ten pravý prales, nevidět Rio de Janeiro, tak toho lituji ještě dnes....

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Michaela Kubná | úterý 28.10.2014 8:48 | karma článku: 7,85 | přečteno: 306x
  • Další články autora

Michaela Kubná

Já, já, já...jenom já

Mám se ráda. Mám se hodně ráda a myslím si, že je to naprosto normální. Vlastně ne normální, je to základní podmínka k tomu, abych mohla mít ráda i někoho jiného. Základní podmínka k tomu, abych mohla mít ráda lidi okolo sebe, abych mohla mít ráda lidi obecně. Bez lásky a úcty k sobě, nedokážu cítít lásku a úctu ke společnosti okolo sebe. Konec kostrbaté filozofie, vysvětlím to....

14.3.2015 v 12:28 | Karma: 24,82 | Přečteno: 1477x | Diskuse| Ostatní

Michaela Kubná

Historie jedné cesty

Poslední cesta k rodičům...to už je dávno. Na vánoce,takže vlastně v loňském roce. Je na čase vyrazit znovu. Jezdívám Žlutým a ani tentokrát nemám důvod své zvyky měnit. Při mé práci, kdy si do poslední chvíle nejsem jistá, zda do vlaku v naplánovanou dobu nastoupím, je víc než báječná věc, možnost stornovat jízdenku 15 min před odjezdem a to bezplatně. Jedu Žlutým.....

5.3.2015 v 13:22 | Karma: 10,33 | Přečteno: 469x | Diskuse| Cestování

Michaela Kubná

Moje divadelní začátky....a konce

V době, kdy jsem navštěvovala základní školu, se každý rok organizovaly tzv. akademie. Byl to soubor představení žáků školy pro rodiče,babičky a dědečky. Každý ročník si nacvičil nějaké představení nebo hru a s tím jsme pak vystupovali. Byla jsem mezi "vybranými" jedinci každý rok, ale dva ročníky mi obzvlášť uvízly v paměti....

7.1.2015 v 10:39 | Karma: 7,44 | Přečteno: 293x | Diskuse| Ostatní

Michaela Kubná

Z pasáčka krav vzornou pionýrkou

Jen co jsem opustila školku a období pasení krav, čekala mě jiná "kariéra". Kariéra vzorné pionýrky. Ne ideově. V době, kdy jsem začala chodit do školy, neexistovaly jiné zájmové kroužky než ty pod hlavičkou SSM a potažmo pionýra. Chodila jsem tam taky a (nekamenujte mě) měla jsem to ráda...

6.1.2015 v 11:15 | Karma: 14,65 | Přečteno: 971x | Diskuse| Ostatní

Michaela Kubná

Jak jsem se stala pasáčkem krávy

Ačkoliv jsem typické venkovské dítě, k drůbeži mám vztah hodně chladný. Samozřejmě ne k té na talíři. To se máme hodně rádi, jenom se obávám, že je to vztah naprosto a úplně jednostranný. Ale živá drůbež me neoslovuje. Slepice považuji za naprosto tupé bytosti. Chodím k nim dodnes kouřit a jejich prázdné oči upírané na mou ruku s cigaretou, mě fakt iritují. Krocanů a krůt se bojím, před husama utíkám a kachny jsou mi lhostejné.

3.1.2015 v 8:27 | Karma: 19,61 | Přečteno: 2625x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

V Tatrách zemřel český turista. Plánoval sám vystoupit na Gerlachovský štít

21. května 2024  22:37

Při pádu zemřel ve Vysokých Tatrách na Slovensku 43letý český turista. Podle horské služby plánoval...

V Rusku zatkli kvůli podvodu bývalého generála. V minulosti kritizoval vedení

21. května 2024  21:50

V Rusku zatkli a umístili do vazby bývalého velitele 58. armády Ivana Popova, který je podezřelý z...

Přívalové lijáky zvedají hladiny řek na západě. Déšť zalil železniční přejezdy

21. května 2024  21:17

Český hydrometeorologický ústav (ČHMÚ) vydal protipovodňovou výstrahu. Týká se vodních toků, které...

Pavel si vyzkoušel letecký simulátor, hokejistům s posilami předpovídá úspěch

21. května 2024  7:30,  aktualizováno  20:54

Za přísnějších bezpečnostních opatření začal v úterý prezident Petr Pavel se svou chotí Evou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 737x
Jsem jaká jsem.....

Seznam rubrik